Reklamaci podléhají naše všechny produkty. V případě jakýchkoliv doplňujících dotazů nás neváhejte kontaktovat na: [email protected] nebo telefonicky na čísle 555 508 644.
Podejte žádost o reklamaci. Můžete to provést odesláním reklamačního formuláře na [email protected].
Reklamační formulářRozhodnutí o reklamaci obdrží zákazník maximálně do 14 pracovních dnů, ode dne doručení reklamačního formuláře.
1. Zákonné právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu se vztahuje na všechny výrobky.
2. Zákazník může právo využít do 14 dnů (Diablochairs Vám dává na vrácení zboží až 365 dní *)ode dne převzetí zboží.
3. Informujte nás prosím o Vašem rozhodnutí. Můžete to provést zde:
Odstoupení od smlouvy4. Přiložte formulář o odstoupení od smlouvy do krabice s křeslem.
5. Připravte zboží k vrácení. Osobně poštou nebo kurýrem vraťte křeslo na adresu: Olzalogistic - Diablochairs.cz, Karvinská 1897, 73701 Český Těšín. Nezapomeňte, že nesete všechny náklady spojené s vrácením zboží.
6. V termínu do 14 dnů ode dne vrácení zboží Vám budou vrácené finanční prostředky. Vrácení finančních prostředků bude realizováno stejným způsobem jako platba za zboží, pokud nebyla uvedena jiná metoda.